Zintegrowany system rezerwacji wizyt online – rozwiązanie codziennych problemów

Zintegrowany system rezerwacji wizyt online – rozwiązanie codziennych problemów

Martwisz się, że system rezerwacji wizyt online to kolejne narzędzie, które trzeba nauczyć się obsługiwać i dorzucić do puli programów niezbędnych firmie? Wystarczy, że wybierzesz odpowiednie rozwiązanie – przystosowane do Twoich codziennych wyzwań. System rezerwacji wizyt zintegrowany z narzędziami, z których korzystasz każdego dnia, będzie dużo lepszym wyborem niż program w podstawowej wersji. Jego obsługa nie wymaga tyle zaangażowania, co w przypadku, gdy musisz korzystać z wielu narzędzi osobno.

Na czym polega działanie systemu rezerwacji wizyt online?

Być może Ty również korzystasz z tego rozwiązania, ale jako klient lub klientka. System rezerwacji wizyt online ułatwia umawianie się na konkretny termin z fryzjerem, kosmetyczką, ale także psychologiem, prawniczką lub doradcą podatkowym. Dzięki temu możesz o dowolnej porze, z dowolnego miejsca zapisać się na spotkanie, a nawet je opłacić przez internet.

Dlaczego kalendarz wizyt online zmieni Twój biznes?

To była perspektywa klientów. Jak to wygląda z punktu widzenia biznesu? System rezerwacji wizyt online ułatwia zarządzanie terminarzem – jest odpowiednikiem papierowego kalendarza, w którym jeszcze do niedawna zapisywało się każde umówione spotkanie z klientem lub klientką. Później w tym samym kalendarzu trzeba było kreślić, jeśli taka osoba wizytę odwołała. Wydaje się, że jest to mało kłopotliwe, ale jeśli tych klientów jest dużo, a Ty musisz jeszcze ogarnąć marketing, tematy administracyjne i pracowników (lub wszystko inne, jeżeli działasz w pojedynkę), to zarządzanie rezerwacjami staje się czasochłonnym zajęciem. Z pomocą przychodzi system rezerwacji wizyt online.

Zintegrowany system rezerwacji online – jeszcze więcej możliwości

Kalendarz wizyt online ułatwia pracę, ale zintegrowanie go z narzędziami zewnętrznymi, z których korzystasz na co dzień, przyspieszy ją jeszcze bardziej. Zamiast instalować kilka różnych aplikacji, możesz połączyć je z systemem rezerwacji Calendesk. Pozwoli Ci to zautomatyzować codzienne zadania – odzyskasz czas, który do tej pory trzeba było poświęcić na ręczne generowanie linków do spotkań online czy wystawianie faktur. System rezerwacji wizyt możesz zintegrować z takimi narzędziami jak:

  • Zoom – dzięki temu w automatyczny sposób będziesz tworzyć wirtualne spotkania z klientami, webinary oraz czaty na żywo;
  • Google Calendar i Google Meet – sposób na automatyczną synchronizację rezerwacji z Twoim kalendarzem, a także tworzenie linku do spotkania online;
  • Fakturownia – program, dzięki któremu zautomatyzujesz wystawianie faktur zgodnych z obowiązującymi przepisami;
  • Stripe – operator płatności, z którego korzystają firmy na całym świecie. Umożliwisz klientom szybkie płatności kartą, Apple Pay oraz Google Pay, a oni odetchną z ulgą, że nie muszą szykować na spotkanie gotówki. Ze Stripe możesz korzystać przy jednorazowych usługach, karnetach oraz subskrypcjach. Odwołana wizyta również nie jest problemem, ponieważ obsługa zwrotów jest prosta;
  • Google Tag Manager – ułatwienie, które pozwoli Ci zrezygnować z usług programisty lub programistki. Narzędzie umożliwia zarządzanie integracjami oraz daje dostęp do wielu gotowych rozwiązań.

Narzędzi, które możesz zintegrować z systemem rezerwacji wizyt online, jest więcej. Korzystanie z wirtualnego kalendarza ma być dla Ciebie ułatwieniem – w przypadku Calendesk nie musisz się martwić, że to kolejny program, którego trzeba się nauczyć i o którym trzeba pamiętać. Możesz go połączyć z narzędziami, które już znasz lub wdrożyć nowe rozwiązania i zintegrować je z systemem. Dzięki temu nie tylko odzyskasz czas, ale również pokażesz klientom i klientkom, że masz na uwadze ich realne potrzeby. Z pewnością to docenią!

Dodaj komentarz