Hosting z najlepszym stosunkiem ceny do jakości – który wybrać?

Hosting z najlepszym stosunkiem ceny do jakości – który wybrać?

Wybierając hosting, zależy nam oczywiście na jak największej szybkości i stabilności, ale dużą rolę odgrywa także cena. Szczególnie, jeśli dopiero zaczynamy przygodę z blogowaniem czy prowadzeniem strony firmowej lub sklepu internetowego i nie możemy pozwolić sobie na zbyt duże wydatki.

W takich sytuacjach z pewnością będzie interesował nas hosting z najlepszym stosunkiem ceny co jakości. Który hosting spełnia ten warunek? Czy w ogóle jest możliwe, aby hosting był zarówno niedrogi, jak i szybki? Na te i inne pytania odpowiemy poniżej. Zapraszamy!

Tanio a dobrze – czy to możliwe?

Tanie hostingi mają pewne ograniczenia, szczególnie, jeśli chodzi o dostępną ilość transferu i przestrzeni dyskowej. Z tego względu świetnie sprawdzają się przede wszystkim w niewielkich i początkujących witrynach, takich jak strony małych firm czy prywatne blogi.

Jednak pod innymi względami tanie hostingi nie muszą wcale ustępować tym droższym. Wiele z nich oferuje dużą szybkość i stabilność, dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań technologicznych i wykorzystywaniu nowoczesnych, wydajnych dysków, procesorów i pamięci RAM. Jako przykład można podać hosting www w Hostinghouse.pl, którego ceny zaczynają się już od kilkunastu złotych rocznie.

Prosta obsługa, dostęp do wysokiej klasy wsparcia technicznego, możliwość rejestracji domeny wraz z zakupem hostingu, darmowy certyfikat SSL dla jednej lub wielu domen (w zależności od wybranego pakietu) i nie tylko – to tylko kilka z przykładów funkcji, jakie znajdziemy obecnie nawet w budżetowych hostingach.

Który pakiet hostingu wybrać?

Jeśli jesteśmy laikami i niewiele wiemy o technicznych zagadnieniach związanych z prowadzeniem strony internetowej, możemy się zastanawiać, jaki pakiet będzie dla nas najlepszy. Kluczowe parametry, którymi różnią się poszczególne pakiety w ofercie tego samego usługodawcy, to ilość unikalnych użytkowników, którzy mogą odwiedzić witrynę w czasie jednego okresu rozliczeniowego, a także dostępna przestrzeń dyskowa.

Dobranie odpowiedniego pakietu wbrew pozorom nie jest trudne. Jeśli nie dysponujemy dużym gronem fanów w innych kanałach komunikacji (na przykład w mediach społecznościowych) i nie możemy w związku z tym spodziewać się dużego ruchu na początku naszej działalności, możemy wybrać któryś z tańszych pakietów. Nie ma bowiem sensu płacić za wysoki limit odwiedzających, jeśli wykorzystana zostanie tylko jego bardzo niewielka część.

Później, jeśli dotychczasowy pakiet okaże się już niewystarczający, na podstawie analizy ilości odwiedzających w ostatnich miesiącach i tego, czy trend wzrostowy ma szansę się utrzymać, możemy zamienić pakiet na większy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.