Tysiące unikalnych produktów pojawia się każdego roku, stale wnosząc coś nowego do branży marketingowej. Markowe upominki reklamowe odzwierciedlają aktualne trendy konsumenckie.
4 najważniejsze trendy w gadżetach promocyjnych na nadchodzący sezon
1. ‘Nie’ dla tanich gadżetów reklamowych
Firmy często zamawiają wiele niedrogich gadżetów promocyjnych z logo: tylko po to, żeby mieć. Ale prezenty, które wręczają partnerom, potencjalnym klientom, obecnym klientom i pracownikom, bezpośrednio odzwierciedlają jakość ich marki.
Wysokiej jakości upominki reklamowe tworzą pozytywną reputację i o wiele przyjemniejsze wrażenie niż długopisy za grosze, które czasami nie są trwałe i łamią się lub są wyrzucane po kilku tygodniach. Tanie produkty promocyjne kojarzone są z tanią marką. Uzyskanie pozytywnej odpowiedzi od odbiorców Twojej firmy za pomocą tanich towarów jest po prostu niemożliwe.
Na podstawie zeszłorocznych wyników można stwierdzić, że trend jest jasny: firmy zwiększają budżety na merchandising, aby zamawiać produkty użyteczne, wysokiej jakości i trwałe.
2. Dbałość o środowisko naturalne tworzy pozytywny wizerunek
Środowisko naturalne jest nadal gorącym tematem, co oznacza, że kształtuje trendy i wpływa na wybór artykułów promocyjnych. Produkty ekologiczne odzwierciedlają wartości Twojej firmy i podkreślają Twoją troskę o środowisko naturalne. Według badań przeprowadzonych przez Instytut Technologii Reklamy, 42% osób ma lepsze zdanie o firmach, od których otrzymało eko-prezenty.
Przedsiębiorstwa zmieniają sposób myślenia o swoich markowych produktach na rzecz bardziej przyjaznych środowisku opcji. Pamiętniki wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, bambusowe długopisy i biodegradowalne torby bawełniane stają się coraz bardziej popularne, ponieważ firmy starają się wywierać pozytywny wpływ na swoich klientów i środowisko.
3. Ładne opakowanie to podstawa
Samo podarowanie gadżetu nie wystarczy, ważne jest, aby go dobrze zaprezentować. W świecie, w którym każdy może zamówić produkty online za pomocą jednego kliknięcia, opakowanie ma ogromne znaczenie. Unikalny sposób prezentacji produktu nadaje mu nowe znaczenie: opakowanie może być zabawne, surowe, jaskrawe, dziwaczne – ale zawsze powinno odzwierciedlać misję Twojej firmy.
Trend w kierunku spersonalizowanych opakowań i oryginalnej prezentacji będzie tylko nabierał rozpędu: kreatywne firmy wzbudzają większe zaufanie konsumentów.
4. Najbardziej pożądanymi prezentami są gadżety
Jednym z kluczy do sukcesu produktów promocyjnych jest użyteczność, a gadżety są właśnie jej ucieleśnieniem! Doskonałym tego przykładem są przenośne ładowarki. 87% konsumentów deklaruje, że regularnie korzysta z powerbanku, a 60% twierdzi, że będzie utrzymywać relacje biznesowe z osobą, która podarowała im prezent.
Cały czas pojawiają się nowe gadżety: na przykład sprzęt przenośny, który przyciąga uwagę marketerów do technologicznych upominków promocyjnych. Gadżety stają się coraz bardziej przystępne cenowo, co oznacza, że trend na nie będzie tylko nabierał rozpędu.
Artykuł przygotowany przy współprazy z Fat Cube sklep z prasowankami.