Czy trzeba montować ramki pod tablice rejestracyjne?

Czy trzeba montować ramki pod tablice rejestracyjne?

Tablice rejestracyjne to obowiązkowy element każdego pojazdu mechanicznego. Jeśli tylko ten podlega rejestracji, tablice rejestracyjne są konieczne. Muszą być zamontowane w odpowiednim miejscu, zarówno z przodu, jak i z tyłu auta. Same tablice rejestracyjne mają znaczenie identyfikacyjne – każdy samochód posiada inne numery, nie ma możliwości, by te się powtórzyły. 

Tablice rejestracyjne otrzymuje się podczas rejestracji samochodu, a właściciel pojazdu musi je natychmiast zamontować samodzielnie. Nie jest to trudne i każdy poradzi sobie z tą czynnością bez problemu. Co ciekawe, do tablic rejestracyjnych można dokupić także specjalne ramki na tablice rejestracyjne. Czy warto nabyć tego rodzaju akcesorium, a może to całkowicie zbyteczny wydatek? 

Ramki pod tablice rejestracyjne – do czego służą?

Same ramki pod tablice rejestracyjne nie są obowiązkowym elementem, ale z całą pewnością przydatnym. Wydatek na ten gadżet nie jest większy niż kilkadziesiąt złotych i na pewno warto takowy zrealizować. 

Ramki na tablice rejestracyjne wykazują przede wszystkim funkcję ochronną. Mają zabezpieczać same tablice rejestracyjne przed zniszczeniem, odczepieniem, zgubą, a nawet kradzieżą. Stanowią element ochronny. 

Okazuje się jednak, że zabezpieczenie tablic rejestracyjnych nie jest jedyną funkcją ramek, które montuje się na samochodzie. Coraz więcej firm z rozbudowanymi flotami aut stosuje je w ramach reklamy. Tak, rzeczywiście ramki pod tablice rejestracyjne mogą sprawdzić się doskonale jako narzędzie reklamy zewnętrznej. Nie zawierają może dużo miejsca, ale na pewno wystarczająco, by nanieść tam logo firmy, dane teleadresowe czy hasło reklamowe. Tyle wystarczy, by uczestnicy ruchu drogowego zapamiętali przekaz. Cieszy fakt, że ten rodzaj reklamy na samochodzie nie jest rozpraszający, a pozostali kierowcy i pasażerowi w pełni go akceptują. Chociaż powierzchnia reklamowa jest w tym przypadku niewielka, to jakże zauważalna – przecież każdy kierowca musi patrzeć na tył jadącego z przodu auta. Ta reklama jest też tania, a inwestycja jest jednorazowa. Im więcej samochodów znajduje się we flocie aut, tym lepsza skuteczność przekazu. Pamiętajmy jednak, że ramki jako reklama sprawdzają się doskonale jako uzupełnienie strategii reklamowej, na pewno nie jako jedyna metoda komunikacji z potencjalnymi klientami firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.